Koffer gepakt en.. gaan! - Reisverslag uit Montfort, Nederland van Mariska Goertz - WaarBenJij.nu Koffer gepakt en.. gaan! - Reisverslag uit Montfort, Nederland van Mariska Goertz - WaarBenJij.nu

Koffer gepakt en.. gaan!

Blijf op de hoogte en volg Mariska

20 Augustus 2016 | Nederland, Montfort

Mijn vorige blog schreef ik 2 maanden geleden toen het allemaal nog heel ver weg was. Maar nu komt het steeds dichterbij. Mijn koffer is gepakt en het besef begint langzaam te komen dat ik over 2 dagen in het vliegtuig stap richting Bali. Nu kan ik ook echt niet meer wachten en wil ik het liefste vandaag nog gaan.

Zoals de meeste mij wel zullen kennen, zoek ik me van te voren alles uit waar ik heen wil en heen ga. Zo heb ik het hele reisprogramma doorgenomenen er een eigen schema van gemaakt. In mijn vrije dagen zijn er zoveel dingen die ik wil doen en wil zien. Straks heb ik nog tijd tekort. Maar door mijn zoektocht op internet kwam ik opeens iets tegen wat ik al heel lang super graag wil. Namelijk met dolfijnen zwemmen! Dit lijkt me zo gaaf en ik ga het ook gewoon doen! Samen met een ander meisje van de groep hebben we al gereserveerd dat we op 3 september met dolfijnen gaan zwemmen. Echt ontzettend gaaf :)

Inmiddels heb ik ook al de helft van de groep ontmoet Een tijdje geleden hadden we een kennismaking in Utrecht. Voor mij een heel fijn gevoel dat er al mensen zijn die ik een beetje ken. Zo ga ik toch met een geruster gevoel op vakantie dan dat ik met alleen maar "vreemde" ga.

Ik weet niet wat ik kan verwachten van de reis. De 9 dagen rondreis zijn denk ik wel heel vermoeiend maar ook heel mooi. Ik laat het allemaal op me afkomen en zie daar wel wat er komen gaat. Wat ik wel zeker weet, is dat het een onvergetelijke en leerzame reis gaat worden. Over 3 dagen ben ik gewoon al aan de andere kant van de wereld! Daar zal ik dan ook mijn volgende blog schrijven. Op het moment ben ik nog niet zenuwachtig voor de reis. Ben eigenlijk nog heel rustig. Maandag zullen de zenuwen wel toeslaan denk ik. 16 uur vliegen is toch wel erg lang.

Als de wifi een beetje mee zit ga ik jullie vanuit Bali op de hoogte houden van mijn reiservaringen!

  • 20 Augustus 2016 - 21:47

    Karin:

    Nou, daar ga je dan. Ben je voorzichtig maar vooral heel erg en heel veel genieten.
    Ik wacht op je volgende blog en wens je alvast een fijne reis en een super vakantie. Kom uitgerust en gezond terug. Veel plezier meadje

  • 20 Augustus 2016 - 21:47

    Thieu Smeets:

    Ein good begin is 't halve werk. Veul plezeer. Ich goan dich volgen.o

  • 20 Augustus 2016 - 21:52

    Meriam:

    Heel veel plezier , t zal een super mooie ervaring worden.

  • 20 Augustus 2016 - 22:25

    Patrice:

    Maedje g wins dig n sjoean reis. Geneet der mer van en probeer alles bewust mit te make... zal zeker snel gaon. Ein hieal gooje vlucht en oug hieal belangriek: kom weer goot toes. Xxx

  • 21 Augustus 2016 - 09:06

    Riny En Jan:

    Hallo Mariska weer weunsje dich ein sjoon vacantie op Balie en hopen mit ein good reisgezelschap de daag door te bringen doe hubs het verdiend om dit ins mit te maken fijne vlucht en goede aankomst heel veel gr van Jan en Riny.

  • 21 Augustus 2016 - 12:40

    Angela Van Der Varst :

    Mariska, wij wensen jou een onvergetelijke, sjieke, mooie, geweldige vakantie en ervaring toe. Heel veel plezier en geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 27 Juni 2016
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 3698

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2016 - 08 September 2016

Rondreis Bali

Landen bezocht: